Followers

Friday 7 December 2012

Ipro I3s Malaysia


Untuk entry kali ni ak nk crta sikit sal bnda kt atas ni..nma dia ialah Ipro I3s Tablet..
so apa yang menarik sal tablet ni berbanding tablet2 len??
okey skg ni kita smua taw terlalu banyak tablet pc tiruan yang masuk  dlm pasaran kita termasuk yang paling 'femes' dri China dan Taiwan dan ak mmg tak minat ng barang2 tiruan yang macam tu memandangkan kualitinya yang tak terjamin...
so knpa nk update sal Ipro ni plak kn?? ok jom tgk...

IPro I3s ni sebenarnya bukan dari China mahupun Taiwan dan ia adalah 100% buatan Malaysia dri hardrive hinggalah programing. Untuk pengetahuan smua jgk, programers dri negara kita sebenarnya mmg berbakat besar dalam industri ni cuma industri untuk teknologi dalam negara shja yang tidak menyediakan peruntukan yang ckup untuk bidang ni..oke skip!


Asia Pacific Excellence Brand
ini lah antara pengiktirafan yang diperolih oleh IPRO M'sia.

Specification: Yang lebih menarik lagi tentang Ipro ni, selain ada Warranty untuk 1thn, tablet buatan Malaysia ini juga menggunakan OS Ice Cream Sandwinch 4.0 dan CPU processor 1.5GHz setanding tablet berjenama yang lain.Ada camera depan dan belakang dan Full Multitouch 7" Screen. Bukan tu je, tablet ni jga ad USB, External dan Card Reader port so kita leh layan movie kat mana2 je.. and Wifi tu msti la kna ada kn..

*saya dapat maklumat yg hrga ni adlh utk sebelum 28 Dis ni je dlm tempoh promosi dan pengenalan brand ni..dan hrga akn berganda lepas bulan 12 ni..

Jadi pda sape2 yang berminat boleh berhubung dengan sy atau nt sy akn bagi link facebook pengedar Ipro ni.. dan sy jamin kepuasan untuk online facebook,youtube dan games memang cukup memuaskan..

10 comments: